محمد نستوه معاون سازمان ملی پرورش استعداد درخشان در گفت وگو باخبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان گفت: نتایج این آزمون طی ۲ روز آینده اعلام می شود.
وی در خصوص تغییرات تعداد پذیرش نسبت به سال‌های گذشته گفت: امسال تعداد دانش آموز کمتری برای مدارس تیزهوشان پذیرفته شدند و برای دوره اول و دوم به ترتیب ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر و ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموزان پذیرفته می شود.
معاون سازمان ملی پرورش استعداد درخشان اظهار کرد: برای دانش آموزان در سال تحصیلی جدید کتب محتوای تکمیلی در دوره اول متوسطه قابل دسترسی است که با استفاده از این کتب آموزش های کامل تری را نسبت به کتاب های درسی فرا می گیرند؛ این کتاب ها با مجوز سازمان پژوهش و برنامه ریزی بوده اند.
نستوه با اشاره به اینکه برای معلمان مدارس تیزهوشان دوره‌های آموزشی جهت ارتقا سطح تدریس آن ها در نظر گرفته شده، گفت: همه ساله درصدد هستیم تا کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی برای دانش آموزان بهبود یابد.
وی عنوان کرد: در راستای توجه به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد، طرح فراگیر قرآن کریم، طرح روشنا و مواردی دیگر از این قبیل در نظر گرفته می شود.
 
 


  لطفا جهت تهیه کتاب با شماره زیر تماس حاصل فرمایید 


  ارسال کتاب به کلیه نقاط ایران عزیز


66199781 - 021