#متوسطه_یک


💢 نحوه ورود دانش آموزان ورودی پایه هفتم به مدارس تیزهوشان:




🔶به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان سال 98-97  را اعلام کرد.


🔷به اطلاع دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان های استعدادهای درخشان و اولیای محترم آنان می رساند : ( انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در این مدارس بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی وصرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام خواهد شد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند 


✅ از تاریخ 19 لغایت 24خرداد ماه برای ثبت‌نام  به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه نمایند.)


🔶سنجش استعداد و هوش داوطلبان همزمان در سراسر کشور در تاریخ ۵مردادماه انجام می‌شود و اسامی پذیرفته شدگان در نیمه دوم شهریور اعلام خواهد شد. 

همان گونه که قبلاً نیز به اطلاع رسیده است، برای موفقیت در این فرایند نیازی به مطالعه منابع غیردرسی و یا شرکت در کلاس‌های تقویتی و مؤسسات آمادگی آزمون نیست و خانواده‌ها از هزینه کردن منابع خود در این مسیر اجتناب نمایند.


🔷ضمناً چنانچه پذیرفته شدگان قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده باشند در فرایند انتقال آن‌ها به مدارس استعدادهای درخشان، هزینه‌ای به خانواده‌ها تحمیل نخواهد شد.


http://medu.ir/news/item/643416